Saturday 4 February 2017

සුමීර සහ අපි



මේ චායා  රුපයේ  දකුණු කෙලවරේ ඉන්නේ සුමීර .  සුමීර අම්මත්  තාත්තත් දෙන්නම (ළඟ) නැති ළමයෙක් . ජිවත් වෙන්නේ ආච්චි  අම්මා  ළඟ . (සුමීරයි මමයි අතරමැද ඉන්නේ සුමීරගේ  ආච්චි අම්මා එහෙම නෙවෙයි නිම්මිලා අම්මා).

 සුමීර මට මුලින්ම  හමුවන්නේ  වසර 2000 දී මම මුලින්ම  නිම්මිලාගේ  ගෙදර  ගිය දවස්වල.

ඒ කාලේ  මම සති අන්තයට  නිම්මිලා ගෙදර ඇවිත් කියා ආරංචි වූ සැණින්  සුමීර නොවරදවාම එහෙ එනවා. හේතුව  මම පස්සේ කියන්නම්.

මේ පාර මම ලංකාවේ ගිය වෙලාවෙත්  සුමීර  මාව බලන්න ආවා.

ඉස්සර වගේ නෙවෙයි සුමීර දැන් ගජ ඉලන්දාරියෙක්

  ඒ වෙලාවේ නිම්මි දුන්න  චොක්ලට්  එහෙම අරන් ආපහු  ගිය සුමීර  මාව නුදුරු අතීතයට  අරන් ගියේ සැණෙකින්.

ඒ අතීතය සුමීර සහ මගේ ගණුදෙනු වල රසවත් තොරතුරු  වගේම  සමීරගේ අනාගතය සම්පුර්ණයෙන් වෙනස් කල අවසනාවන්ත සිදුවීම්  වලින් පිරිලයි තියෙන්නේ.

ඒ නිසාම  සුමීර ගේ  සහ අපේ ගණුදෙනු ගැන  ගොඩක් කතා තියෙනවා කියන්න .

ඒවා  එකින් එක ඉදිරියේදී  ඔබ අතට පත් කරන්නයි  බලාපොරොත්තුව.

අපි සුමීර සමග හමුවෙමු.

No comments:

Post a Comment